sivut


-------

sunnuntai 5. elokuuta 2012

This week


Kulunu viikko on ollu yks kivoimmista koko kesänä! En oo ihan varma syystä, mut oon nyt vaan tehny kaikkee mukavaa ja nähny paljon ihmisiä. (: Jotenki on vaa jääny tosi hyvä fiilis ja jos ens viikko viel menis samois tunnelmissa ni ois tosi kiva alottaa koulu näitten viikkojen jälkee!
Kuluneella viikolla oon käyny Bengtskärin majakkasaaren upeissa maisemis, suosittelen.(; Käytiin myös Lotan kanssa kattoo Kino Paimiossa toi uus Abraham Lincoln - Vampire Hunter. Olihan se hyvä. Veri ainaki lensi ja sellasta musertuvien luitten ääntä sai kuunnella. Ei tää ainakaan niin teinileffa ollu ku Twilightit. :P
Saran luonaki tuli käytyä ja koin pienen yllätyksen ku tajusin etten oo vieläkään hakenu mun mopokorttia ja mun väliaikanen ajolupa meni vanhaks jo 7.7. Oon ajellu ympäriinsä autuaan tietämättömänä siit! Anyways, samaisena päivänä olin viel pelaamassa toisten kavereitten kans vähä rantalenttistä. Ilman rantaa tosin, mut hiekkaa ainaki oli ja verkko! :D Myös rakas ystäväni Annika tuli kylään ja toi ihanan levyboxin!
Ankkalammella käytiin uudestaan Lotan kans, täl kertaa skoottereilla ja mun pikkusisko Siiri messissä. Ilmat ei ollu ihan yhtä hyvät ku viime kerralla, mut uitua tuli silti!
Toivottavast muillakin on sujunu viime viikot yhtä mukavasti ku mulla!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta