sivut


-------

keskiviikko 15. elokuuta 2012

Still in summer


Hyvin on pyörähtäny koulu käyntiin mun osalta. Tää muu vapaa-aika vaan on kesäteattein loppumisen jälkee jääny aika tyhjäks. Oon koittanu netist kattoo kaikenmaailan zumbajoogaspinnicombat-tunteja et sais vähän täytettä päivii. Tanssiharkatki ku alkaa vasta syyskuun puolella ja teatterist ei oo tietoo. Hmph. No, ainakaa ei tarvii valittaa ajan puutteen takia.
Teini. Huokaus. Noi vaihdoin ku tulin koulusta, mut on mulla ihan oikeita asukuviaki. :D Mut hei btw pitäkää ihmiset shortseja ku vielä ilman hypotermiaa niin pystyy tekemään! Vielä on kesää jäljellä...
H&M cardi / Zara shorts / 2nd hand heels

2 kommenttia:

  1. jotenki ihanan arkinen postaus :D:D
    ja mun kaunis nimeni tähdittää blogianne jälleen ;) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tänks ;D ja tottakai, pitäähän mun sitä tääl säännöllisest julistaa!

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta