sivut


-------

lauantai 11. elokuuta 2012

I'm gonna miss these times


Olin tän viikon alkupuolella vähän litsateineilemässä Kaarinassa, mun rakkaan Milben luona! (: Ekana päivänä vaa heiluttiin ympäri ämpäri Littoisii ja nähtiin paria muuta Miljan kaverii. Illalla syötiin, lanitettiin ja katottiin Moulen Rouge. Ja itkettiinkin! Mentiin nukkumaan siinä viiden maissa ja se tuntu vähän seuraavana päivänä ku oltiin sitte Turun puolella shoppailemassa. Sain hankittuu (koulu)laukun ja tennaritkin Piruetista. Oli ihan sairaan kivaa ja meen mielellään uudestaa!!
Kaikki kuvat oon varastanu Miljalta, ku tietenki jätin kameran kotii. Tietystiluonnollisesti.
Valitan et ilmeeni kuvissa on vähän vinksahtaneet, mut mä se vaan oon. :D
Promod
Pineapple
Vero Moda & 2nd hand
Okei, näin teinejä kuvia ei ookkaan täällä vähään aikaa ollu, mut minkäs sitä itselleen mahtaa. Niin ja joo noi alemmat paidat ei itseasiassa oo Turusta, mut uusia kumminkin!
PS. Kouluun IIK! Pitäkää hauska viiminen viikonloppu ennen koulun alkuu! (:
Ja ai nii, hyvää nimpparia minä :D

2 kommenttia:

  1. Ollaan me kieltämättä aika seksikkäitä ;D ♥
    ja mikä kumma siin on et aina mun kaa säki otat teinikuvii XD tarttuvaa tää mun teineys...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo todellaki♥ no siis ehkä se tulee meilt vaa luonnostaa...? (;

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta