sivut


-------

keskiviikko 29. elokuuta 2012

Days passing too fast

No joo täs mun viimeviikon pikku projekti, en tiiä mikä päähän isku tää oli, mut toteutinpa vaan. Eli varmaan sain tän idean kun olin ottanu monet kuvat samal taustal tai voi hyvin ol mahollist et oon joskus nähny vastaavan jossain tai jotain. . . Toteutus tosin alko lopussa rakoilla, kun kiinnostus meinas loppuu (esim. vikan postauksen asu, oikee reuna). Muuten iha kiva, suurinpiirtein sellane ku pitiki.

Kuulumisia sen verran, että nyt just tuntuu kun kaikki kasaantuis samal päiväl. Saattanee johtua siitä, että niin täs vähän on käyniki. Huomenna pitäis olla luettuna kirja jota oon tähä asti lueskellu rauhas hypäreil, mut eipä sit näköjään riittäny. Enkus on tuhat epäsäännöllist verbii, thank good osaan ne jo valmiiks suht hyvi. Tänää pitäis viel lähtee kuuntelee pianon soittoo ja kirjottaa konsertti arvostelu musiikin opel. Ihan just vaihtuu kuukaus ja kun mä haluun farkut ja saisin H&Mst halvemmal jos vaan ehtis. Jotku random sukulaiset kutsuu ittens meil. Kotityö- ja läksylistat on mahottomii. Ja kaiken lisäks Sanni tekee kaikkens häiritäkseen mun luovaa kirjotustani!
Mutta kyllä mä tästä selviin! Nyt uppoudun hetkeks koulukirjoihin ja sit lähetään bilettään Mozartin tahtiin!

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta