sivut


-------

tiistai 21. elokuuta 2012

Cover it all


Hola!

Mulla oli tänää hyvä päivä siitäki huolimatta et aamulla iski pieni paniikki ku luulin jättäneeni kännykän kotii... ja lukkarin joka kärsi pieniä kosteusvaurioita mun ja Lotan vetisellä shoppailureissulla. Turhaan kuitenki kriiseilin niinki tyhmästä asiasta ku molemmat oli mukana. Tää päivä oli mun ajatuksissa virallisesti nimetty Haalari-päiväksi ku en halunnu vieläkään laittaa farkkuja vaik yöllä oli vissii jopa pakkasta! o: Ja pakkasesta tuli mieleen et oisko mitään mieltä tilailla Jumpinia tai One piecee, ku mulla ei sellasta oo? (: Oon tässä nettisivuja selaillu ja on alkanu vaivaamaan sen puuttumine.
Seppälä jumpsuit / H&M cardigan / Icon sneakers / wide bracelet gift / Vero Moda wooden bracelet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta