sivut


-------

tiistai 24. heinäkuuta 2012

What are little girls made of?

Tässä olis nyt postausta ajasta jolloin olin blondi ja pikkunen. Tai ainaki pienempi. Must on tosi ihanaa et vanhemmat on vaivautunu kuvaamaan mun kasvua, koska tykkään ain katella kuvii niistä vanhoista hyvistä ajoista. Melkee jo luulee muistavansa jotai lapsuudestaa! xd

Joskus ihan naperona otettu studiokuva.

Kylpemistä ja kiipeilyä.

 Talvi. (:
Joko mennään saunaan...

 Enkuleita.

 Oon sillee suht nuorena alottanu lukee Me Naisia... :D

Joku kerhokuva.

Joulupukki toi paljon kruunuja mut arvaatkaa kuka prinsessoista jäi ilman );

Puutarhuri.

Gran Canaria niggas



 Naamiaiset. Olisko ollu merenneito ja merinoita xd

minä ja Lotta ♥


 blondiiiiii (:

Mul ei nyt ollu uudempii kunnollisii kuvii blondiajoista, mut ei se haittaa ku olin pienenä söpömpi!
Pikkusista tuli mielee et tää on aika ihana ja saa mut ainaki sanomaan AAAW!♥

2 kommenttia:

  1. äää en kestä ku oot ollu sulonennn :DD ♥

    VastaaPoista
  2. haha sannin suloinen menneisyys :D kiitti<3

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta