sivut


-------

lauantai 7. heinäkuuta 2012

Little pony ride

Eli tästä seuraa vaihteeksi pieni kuva oksennus alkuviikon estekisoista, jossa olin puolpäivää siskoo auttamas ponien kans. Kummatkin heposet oli vähän villillä päällä, joten kieltoja ja pudotuksia tuli sit sen verran, ettei palkinnoille päästy. Muuten oli kiva ja kaunis päivä, sain vähän vaihtelua. Suurin osa mun ajasta meni tota Melliä kävelyttäen tai sitten vaan kuvaillen.
 Lindex shirt/DIY shorts/Andiamo boots
Eikä onneks tullu mieleen asu kuvii ottaa enen, onhan se kivempi, kun vaatteet on vaihtunu maastokuvioisiks päivän aikana. Kengätkin kivasti niin pölyssä, et maastoutuu toho hiekkaan. Hups hups, kannukset tai niinku mä niit kutsun, kannustimet annettiin mulle ja eikös ne jäänykki jalkaa, kun en niitä heti jaksanut autolle viedä. Onneks ehittiin ne silti siel ottamaan, koska kotona kun alettiin poneja purkamaan traikusta, niin eikös se sit aivastanu siihen mun paidalle viel viimesen kerran. Ja uusi DIY hevosen kuola -paita oli valmis kun tää Korpun pahis oli pesty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta