sivut


-------

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Banana split


AH miten ihanan rento päivä mulla on tänää ollu! Heräsin kymmenen mais ja söin mun perusmyslisotkuaamupalan maitolasin kanssa. Kuunnellen samal nrjt tietty! Olin ihan valmis jatkamaan samaa rentoilu-moodia, mut sain isiltä työkomennon ruohonleikkuuseen. Salen ympäristön sain sitte työalueeksi. No mut mä en kyl tosiaankaan pidä ruohonleikkaamista minään huonona duunina, ainaki ku sitä saa tehä sellasella päällä istuttavalla mallilla! :D
Salelta kipasin Lotan kautta Emmille, josta suunnattiin Desing Hilliin kahville. Tai ei me mitään kahvia juotu, ku tilattiin Banana splitit! Oon oottanu koko kevään et kesälomalla pääsisin sellasen syömään! Ompas suuret unelmat mulla.

NIIN ja sellanen huomio vielä, et rrrakas sisko päätti viedä kameran mukanaan kaverin mökille ja toi meiän pokkari ei oikee suostu yhteistyöhön, joten oon tänää kuvaillu tällä mun rakkaalla telefoonilla. :D
Ellos T-shirt / Esprit shorts
Täydellinen päivä maanantaiks! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta