sivut


-------

tiistai 8. toukokuuta 2012

Versatile part 1


The Rules/Säännöt

1. Nominate 15 fellow bloggers / Nimeä 15 bloggaajaa:
No sanotaan et kaikki meiän blogin lukijat, joilla on blogi vois tän nyt tehdä!
 2. Inform the bloggers of their nominations / Ilmoita heidän nimeemisistään heidän blogissaan.
Tsippadiu, jos oikeest luette meiän blogii ni näette sen täst. :P
3. Share 7 random facts about yourself / Jaa 7 faktaa itsestäsi.

1Oon oikeesti ihan sairaan nirso ruuan suhteen. En tykkää sienist, paprikast, kalast, katkaravuist, oliiveist, mintust....... yms piiitkä lista!!
2Rakastan tanssii! Mun on pakko tanssii joka päivä, muute tuntuu et laiminlyön tätä harrastust. Ja ah se fiilis!
3Mun tulevaisuuden haaveammatti on näyttelijä. Vaik kuin koitan pohtii muit vaihtoehtoi, ni päädyn aina siihe.
4Mä VIHAAN kokist! Mite kaikki voi juoda sitä iha hulluna?!

5Mä ihailen kaikkii joil on luonnonkiharat! Ne vaa näyttää nii kauniilt! (:

6Oon aina halunnu tehä benji-hypyn!:D

7 Mua väsyttää nyt iha sairaast, nukun tähä konee ääree ellen koht mee tekee läksyi!
 weheartit

 4. Thank the blogger who nominated you / Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut.
Kiitti Nenna! (: 

 5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post / Lisää Versatile Blogger Award kuva blogipostaukseen.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta