sivut


-------

perjantai 11. toukokuuta 2012

Phantom and moccasin

Hejjdooo!

Joo ehkä mun pitäis oikeest alkaa lukee kokeisiin, kun ei ihan kauheen hyvin oo nyt menny... Eilenki katoin Suomen pelii ku ois pitäny lukee, en mä ees kato lätkää!!! Kokees oli neljä tehtävää ja essee, ei se oo koe, ja osasinko mitään, no kyl mä jotain, mut  essee jäi hiuka lyhkäseks. Se johtu aiheest, älkää kattoko mua! No joo ihan hyvin se meni, ja jos ei ni en oo ainoo.
Who cares! Muuten on ollu ihan kohtuu päivä, kun neljäl tunnil ollaan katottu kolmee eri leffaa ja matikantunti oltiin koneil. Ah oon ihan fiiliksis, ku katottiin Oopperan Kummitus musiikin tunneil, ja se on vaan niin siisti! Kannattaa ehottomast kattoo, jos ei viel oo nähny ja vaikkei niin musikaali ystävä oiskaan. Se musiikki on niin mahtavaa! Toisaalt onneks ne ei taas hyvin tai ainakaan korkeelt laula tai mitään.
Wauu, mut juu sit mul ois viel eilinen asu ja pari ostosta, mitkä tein sillo ma-ti.
Cubus shirt
H&M hoody
Sunny's jeans
Tapas shoes
JC necklace
Seppälä heels 20e & JC neclace 2e
Eli joo en ihan kamalasti törsäilly, kummatki ku oli alennuksessa :)
Tänää tein fysiikan tunnil siin mukavasti tollasen letin, ku oli tarkotus jo aamul kotona tehä, mut sit ei oikee kerenny. Eihän mul sit tietenkää ollu ponnarii ni piti letittää iha loppuu asti, noil pikku mini mini leteilhän on vähän taipumust olla hankalast avattavis. Nimimerkillä kokemusta on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta