sivut


-------

torstai 17. toukokuuta 2012

Missing yesterday

Yhhyyy, nyt se kaikki on sit ihan virallisesti ohi :'(
Eilen oli joka tapauksessa niin sairaan kiva päivä. Ja vaik kuin oltiin Sanninki kans selattu eri säätiedotuksii, ni kaik vaan näytti et korkeentaa puoli pilvist ois. Mutta kuinka kävikään, aurinko armas sieltä sitten lopulta alkoi hehkuttaa :D Niin et tarkeni jopa ilman sukkiksii!
Ähh, mä vaan niin rakastan teit kaikkii ihanii :3 Hakunamatata!
Viel pari kuvaa eiliselt multakin, ettette varmast kyllästy. Ärsyttää, kun en jostain syyst tajunnu koulus ottaa oikee kenestkää kunno kuvii, mut meni jo.
Onnistuin muuten aamulla eläytymään rooliin, kun melkeen unohdin noi mun pitsa jutskat kotii ja just ehin bussiin kun olin aluks juossu sen reippaan 50m postilaatikolt kotii, takas ja siit viel bussipysäkil.
Joo ja sit toi mun pien hairsituation

Verrattuna eiliseen, tänää voi tulla olee ehkä hieman tylsähköä.
1 nukuin yhteentoista, kun iskä tulla tömistelee ilmottaa et mul ois hommii♥
2 kuka tilas sadetta, mä haluun ulos!!!
3 I got absolutely nothing to do
No kyl mä jotain kivaa keksin, koko päivä aikaa. Ja jos ei muuta, nii läksyjä!

PS. Pääskyset on saapuneet!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta