sivut


-------

perjantai 4. toukokuuta 2012

GREEN!

Joo joku muukin on mahdollisesti jo saattanut huomata, mut hei jei maailma on taas vihree! Ja kyllä taas vaan kiinnosti...
Oon nyt hiukan jo pakkaillu ja hermoillu huomist tanssishowta varte, ihan varmasti jotain unohtuu! No ehkei tätä menoa. Olin jo eilen ihan paniikissa ennen kuin äiti ehti lyhentää mun jazzhousut, kyllä muuten kannattaa olla näin hurjan pitkä säärinen! Äh ei vaa malttas oottaa, mut kohta mä kumminki huomaan seisovani Logomon ovel. Nyt vaan ku muistais aamul ottaa eväät ja kameran akun, ni sit olis kaikki hyvin.
Kieltämättä tää nosto kyl hiukan jännittää, kun jopa kerran sitä ollaan kokeiltu ja sekin pelkkää kaavailuu... No onhan siin onneks aikaa, kai...
 Disney collage
Kappahl jeans
Besport heels
Mutta eipä mulla nyt muuta ollukkaa. CIAO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta