sivut


-------

tiistai 24. huhtikuuta 2012

Hat + socks

 
Tänää piti siis teeman mukaa olla hattu ja jotku erilaiset sukat.
Mä ja Lotta taas parhaamme mukaa koitettii tätä toteutella. Tosin ku aamulla lähin hattu pääs kouluu ni isi oli luullu et oon vaa taas keksiny jonku uude mieltymykse.
Hattuja ja sukkia. Liia vähä ihmiset meiän koulus osallistuu näihi teemajuttuihi. Rohkeest vaa!
Kävin tässä yks kaunis sateinen päivä Piikun kans Aarresaarel kierroksel. Sieltä tein oikee douple kenkälöydöt! (;

 Spirit boots 15€

Donna girl combat boots 5€

Ah rakastan noit kumpiiki ja hinta ei todellakaa ollu paha! Ai nii, rakastan myös mun jazzzzhousui mitkä sain äidilt!
 No joo, kannattaa niittenki takia nyt kattoon hypätä. Kivat ovat, melkee yhtä kivat ku mun vaatimaton pose! xdEi minulla tänään muuta asiaa, dank juu!




2 kommenttia:

  1. oon samaa mielt et ihmiset sais pukeutuuu enemmä ! ite oon pukeutunu joka päivä nii hyvin ku vaan pystyn (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! oon kattonukki et sul on ollu kivoi asui(;

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta