sivut


-------

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

My week

MA
Saatiin enkun kuulun/luetun ymmärtämisen testit, joka menin ihan super hyvin. Myöhemmin saatiin kans matikan päässälasku testit ja palasin takas maan päälle. Loppu päivän vietin kaupungilla törsäillen.
TI
Olin lukion kurssitarjotin infos, ja saatiin vähän ensimakua kursseist ja lukujärjestyksist. Sain sit vihdoin sen Lumikuningattaren julisteen valmiiks ja luistimet kotiin koulult :P
KE
Bilsan tunnil munuais "pistari" ihan kohtuu helppo. Kolmiulotteises sain mun Leonardo lumileopardin valmiiks! JEJ! Sit suoraan koulust näyttiksee ja läpimeno.
TO
Astetta huonompi päivä... Tanssi sit lopulta pelasti, ku opittii uusii askelii Shakiraan, joita harjottelin sit loppu illan. Lisäks syysnäytöksen DVD:t oli viimeinki tullu, sain sit vähän tuunailla sitäki.
PE
Aamul oli sit fysiikan koe, ärsyttää vaan, ku tietää yhen kohan olevan väärin ja tajusin sen vast jälkeenpäin ku olin miettiny tehtävän antoo kunnol :/ Mut mentiin sit taas Sannin kans vähän kaupoil ja kattoo Nälkäpelin ensi-iltaa.
LA
JEJ, pääsin taas ankkalaan! Kahelt suunnattiin jälleen teatterille skootterilla hurjastellen, jonka jälkeen käytiin pikku lenkillä. Illalla sauna ja leffa + hedelmäsalaatti nami nam
SU
No mutta tänään oon ylittäny itteni nousemalla ponin selkään vuosiin! Ratsasteltiin sit tos siskon kans, ja välil oli aika hurja meno... Aienmin päiväl kävin Lean kans tekee pikku lenkinki, et on ollu aika hevostelu päivä mulla tänää! :D
Posee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta