sivut


-------

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Luonnoksia, luonnoksia

Tänään onkin ollu jo paaaljon parempi olo. Käytiin sitte Sannin kanssa taas tosa Teijolla (näistä seikkailuista myöhemmin), joten saa nähdä paranenko mä kunnolla enää koskaan. 

Tässä kotona möllötellessäni on kerenny suunnittelemaan yhtä sun toista. Yks brojecti joka mun pitäis hoitaa, ois juliste tikkujen tulevaan näytelmään Lumikuningattareen. Sitä mä täällä oonki sit vääntäny otsa hies, miljoonia luonnoksia, eikä oo yhteenkää tyytyväine.

Tossa alempana pari tähän asti parasta
Tä mekko härpäke on kyl vielki mun personal favourite, noi sivuprofiilit ei vaa oikee iske muhu.
Heh, mä taisin vähän innostuu leikkimää noil vesiväreil...
Hauskaa on se, että mallinani toimii rakas ystäväni Sanni! Eli meijän Sannin naamast mun sit pitäis vääntää yleisöä houkutteleva Lumikuningatar jule. Pienet paineet ku joka luonnos muistuttaa enempi Matami Mimmiä, eikä se johdu siis Sannista, ihan nätti tyttöhän tuo, vaan mun luonnoksist. :/
Mut elikkä Sanni siis kertoo luultavasti tästäpäivästä tarkemmin huomenna. Ja koska mulla ei ole muuta raportoitavaa, ni tä lähtee nyt saunoo, meillä kun kaikki tehdään aina niin ajoissa. CU!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta