sivut


-------

perjantai 2. maaliskuuta 2012

Like a little zoo

Nyt alkaa jo olla hieman parempi olo, mutta kotona pysyin vielä tämänkin päivän ja sittenhän alkaakin jo viikonloppu! Mitään kummempaa ei kannata odottaa, kun päivän kohokohta on retki keittiöön hakemaan uutta nenäliinaa.
Oon kuullu sellasii varottavii äänii ympäriins, et ku tommose jumpparin kiskoo päälleen, ni ei sitä enää pois tohdi ottaa. Nyt kyllä täytyy myötää, et tä huhu o niin totta!
Eli päivän asu:

No aattelin, että voisin nyt sitten kertoa enempi mun perheestä ja näistä meijän elikoista.

Mulla on siis tommone mua kaks vuotta nuorempi sisko, Fanny, joka on tollane perus seko heppahöpö. Tallilla roikkuu päivät pitkät, käy illalla Faces ja sit nukkuu.







Sit on mun iki-ihana veljeni, Matias, johon ikäeroa neljä vuotta. Hä taas on tommone pikkune pelihörhö, jos ei istu koneella, nii TV:n edes tai sit pelaa jotai muuta.




Ollaan kaikki vähän tällasii pienen puoleisii, mut tä on meijä hobitti perhe, ja tunnen itteni välil koto nii pitkäks kun on joukon toisiks pisin!

Sitten niitä eläimiä...

Laku
Mun pöpi 7v kääpiösnautseri uros

Arska
9v leonbegi vahtipoju

Pisara
Mun oma pieni laiska maatiais kis kis kisu misu

Dumpo
Pisaran vielä laiskempi äiti

Papu
Se iso paha kolli ulkona vahdissa

 Viki & Melli
Mun ihuna pian jo 2 vuotias pikku Welsh ori varsani ja leikki kaverina siskon 8v ratsuponi

Lea
Vikin 18v äiti, meijän Barbiponi♥

Korppu
Siskon 16v toinen ratsuponi ruunan tappura

Kanat
Tai no, kukot lähinnä, nyt siis 4 kanaa ja 13 kukkoa. . .

Ankat
Kyl niil vissi nimetki o, mut ankois o puhuttu lähinnä. Tässä siis lemmikit, mut ankkalan puolelt löytyy viel muutama sata lisää... Joo, siis me kasvatetaan näitä vaappuja

Ja loppuhuipennuksena

Riikinkukot
2 pariskuntaa ja jommankumman poikanen

Oi melkeen unohdin kalat! Eli akvaariohan pitää joka taloudesta löytyä, eikö?
Mutta tällaistä täällä tänään.


4 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta