sivut


-------

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Kulttuuria!

No heipä hei!

Lotta tossa jo kertokin että ollan lauantaina käyty Teijolla. Olihan se taas ihan mukavaa, mutta kun hissilipusta oli viel jäljellä varmaan tunti, nii mun vasenta jalkaa alko sattuu iha prklsti! Istuin sitte mäen alla ja katselin ku Lotta sieltä vielä pari laskuu lasketteli. No, ensi kerralla sitte lasken koko lipun edestä.
Valoa kohti!


Illemmalla oltiin äidin ja Jennin kanssa Turussa teatterissa. Sitä ennen käytiin viel Skanssissa, josta ei nyt tällä kertaa tarttunut mitään mukaan.
 Oltiin siis kattomassa Turun Nuoren Teatterin esittämää näytelmää Puputyttö. Se oli aika erilainen ku mikään muu mun näkemä näytelmä, mut just sen takii niin kiva! Siellä oli ikävä kyllä esityksen kaikenlainen taltiointi ehdottomasti kielletty. : / Harmi. Kyseisessä näytelmässä esiintys myöskin mun serkku Laura. Rooleina mm. Povipommi ja Lentoemäntä. (;

Tänään sunnuntaina oon viettany laatuaikaa mun siskon, Siriin, ja isin kans. Ei oo ollu oikee mitään tekemistä, joten käytiin pulkkailemas täs päivällä. Illemmal ollaan menos kattoon Missioin Impossible 4. Ihan vaa sen takia et on jännä nähä miten Samuel Edelman pärjää Hollywood elokuvas!


Heippahei!(:

3 kommenttia:

  1. Nostan hattuu ku postaatte joka päivä, itelläni ainaki venyy nykyää postausväli iha liikaa :D ja hyvälaatusii kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti paljo! :D Toivotaa vaa et tahti pysyy yllä...

      Poista
    2. Joo varmaa helpompi tällee kaksistaa

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta