sivut


-------

maanantai 19. maaliskuuta 2012

Hidden treasure

Moibs!

Eilen päätin et nyt pitäis saada vähä päivitystä tähä mun haalenneesee ruskeesee, mikä mun hiuksissa oli.
Annoin sitte äidin värjätä mun hiukset kotona, koska kampaajal näitten hiuksien kans käydes hujahtaaki sit äkkii satane.



Kyllähän noi aika paljon tummu. No, tollaset ne oli ennen ku haalistu.







Asiasta lentokoneeseen. Sisko kaiveli eile kylppärin kaappeja ku mun päätä värjättii ja löysi hienon aarteen! Nimittäin jonku äidin ties kuin kauan sitte hukkaaman meikkipussin, mis oliki koruja! Saatiin sitte pitää ne.(:
Aarrearkku
Feikkikorvikset(:
Pinssejä(:
Huulipunakotelo :}
Kaikenlaisii juttui siel sit oliki. Mun mielest ehkä ihanimmat on noi rannerenkaat!(:

2 kommenttia:

  1. Iha älyttömän upee blogi teillä ! Jään ehdottomasti seuraan ! :)) Ainoo mikä häiritsi (eikä tämäkään paljoa) niin noi fontit on melko isoja.
    Jos jaksatte käykää kattomassa mun ja mun kavetin blogi ! :)
    http://little-girls-made-of.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon palautteesta!(: Käydään toki kattomassa.(:

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta