sivut


-------

keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Against boredom

Heeippa!

Mua vähä huolestuttaa mun postausten laita ens viikon suhteen, lähetään meinaa Åree. Toivon vaa et siel meiän asumuksessa ois langaton netti. Muuten postailusta tulee, krhm, hankalaa. No, koitan täs nyt väsäillä pari ajastettuu postaust ens viikkoo ajatellen!
Tää päivä oli hieman ikävän sävyinen, ku aurinko ei alkanukkaa paistaa. :( 
Laitoin sitte aamulla päälle vähän pirteemmät vaatteet, jottei vallan synkäks jäis!
 H&M jacket, scarf
Seppälä heels
H&M shirt
Cubus top
GT pants
Glitter necklace

Nämä saatto sitte olla viimiset asukuvat yli viikkoo. Anteeksi.
Muutenki mua oudoksuttaa lähtee kylmempää, ku oon henkisest jo siirtyny kevääsee! Mut pääsen sentää TAAS laskettelee.
 Toivotanpa teille jo etukätee ihanaa ja auringon paisteista ens viikkoo koulun parissa!
:)
 
Hei hei. (:

2 kommenttia:

  1. jätin teille palkinnon mun blogiin, käykää kurkkaamas (: !

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta