sivut


-------

maanantai 20. helmikuuta 2012

Lavastusta ja puvustusta

Hejsan taas!

Tulipa eilen vielä mieleen, et ois voinu jotai vähä tarkemmi sanoo meist kahest.
Elikkä tässä siis hiukan tarkennusta eiliseen :

Juu oon siis Sanni ja taisin syntyy tossa 28.1.1997.
Tästä penaalin terävimmät kynät saattoivatkin jo päätellä et oon 15v.No, mä mietin et pitäisköhä täs sit viel mainita viel jostai kiinostuksen kohteist, mut totesin et tärkeimmät tais tulla tossa eilen.
Joten ei niistä sen enempää.
Mutta perhe mulla kyllä on ja siitä vois sen verran mainita, että siihe kuuluu vanhemmat + 2x pikkusiskoo.

Sit ois vissii Lotan vuoro kertoo vähä jotai tarkempaa itestää!


Joo eli, minä olen Lotta ja nyt sitten 16v. Mun kerrotaan syntyneen 3.2.1996. Mun perheeseen kuuluu sit nuorempi sisko ja sitä viel nuorempi veli ja no, ehkä vois noi vanhemmatkin mainita. Eläimiä meillä on liikaakin, joten niistä myöhemmin.
Ja no juu, oon tälläi enempi taiteellinen persoona, en ehkä niin sosiaalinen mut muuten ollaan ton Sannin kanssa aikalailla saman tyylisii ihmisii.

Täst päivästki vois jotai kertoa.

Elikkä siis oltii tänää teatterilla vähä lavastus/puvustus talkoissa. Sielläpä sitte 4:n tunnin aikana vähä purettii vanhoi lavastei ja suunniteltii uusii. Mietittii mm. minkälaist valaistusta vois tulla tähä seuraavaan näytelmään, joka on muute Lumikuningatar. Lisäks koitettii vähä rakennella jääpaloi jostai ihme muovist ja elmukelmust. Meinas käydä pieni "hups", ku mattoveitsi vähä viilteli Lottaa!
Oli niin kaunis ilma että päätettiin reippailla vähän ja käveltiin! Takasin tullessa vaan piti vähän siristellä, ku oli ne neljä tuntii viettäny siel pimiässä, oli nimittäin nii maa kirkas tuol ulko!

Ja tässä vähäsen kuvasatoa talkoista ja pari matkan varreltaki!
Niin terävä tilannekuva
Taidetta!
Desing sitruunapuu

PS. Kertokaahan mitäs pidätte bannerista!

 

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta